Administrare financiara
Calculul listelor de intretinere se face intr-un mod profesionist cu ajutorul unei aplicatii specializate, licentiata, avand controlul in orice moment asupra datelor, oferindu-va informatii cu referire la oricare dintre apartamentele din cadrul Asociatiei de Proprietari din care faceti parte.
Imediat dupa finalizarea listei de intretinere fiecare proprietar sau locatar poate primi un e-mail sau un SMS de tip instiintare de plata detaliata individual.Totodata se poate emite o factura a apartamentului care contine cod de bare si poate fi achitata la orice banca care permite acest lucru.
Avantajele sunt de ambele parti: pentru locatari se elimina orarul incasarilor existand o foarte mare transparenta privind platile si incasarile. In ziua de astazi, informatia este una dintre valorile cele mai apreciate si dorim sa va oferim posibilitatea de a intra practic in cateva secunde, in posesia informatiilor legate de cotele de intretinere aferente fiecarui apartament din cadrul Asociatiei de Proprietari din cadrul careia dumneavoastra faceti parte. Totodata lista de intretinere, incasarile si platile efectuate se vor vizualiza in avizierul virtual. Toate platile catre furnizori de servicii se fac numai prin online banking.
Modalitati de plata, ale cotelor de contributie lunara:
- La casieria asociatiei de proprietari in zilele si orele afisate;
- Cu cardul direct din avizierul virtual (tranzactia se realizeaza prin www.euplatesc.ro);
- Transfer bancar direct in contul firmei de administrare (ING Bank) sau al asociatiei de proprietari;
- La terminalele SelfPay din Romania.
- La punctele de plata cu sigla PayPoint din Romania.
- In magazinele care ofera serviciile de plati facturi Un-Doi.
- Serviciul Orange Money.
Tot ce trebuie sa faceti este sa ne furnizati adresa dvs de e-mail si numarul de telefon mobil.