Pachete de administrare

 

Standard

 

Optim

Extra

  • Administrare financiar-contabila (intocmirea listelor, repartizarea pe consumatori etc.);

 

  • Administrare financiar-contabila (intocmirea listelor, repartizarea pe consumatori etc.);
  • Incasari la sediul asociatiei;
  • Plati facturi;
  • Avizier virtual.

 

  • Administrare financiar-contabila (intocmirea listelor, repartizarea pe consumatori etc.);
  • Incasari la sediul asociatiei;
  • Plati facturi;
  • Citirea apometrelor de apa rece si calda;
  • Avizier virtual cu posibilitate de plata cu cardul, terminale SelfPay, puncte de plata PayPoint, serviciul Orange Money si magazinele Un-Doi;
  • Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale aferente angajatilor si colaboratorilor;
  • Administrare tehnica.

 

 

Pretul minim al unui contract este de 700 RON/luna si nu este valabil pentru complexele rezidentiale.