Servicii

Migas Blue va pune la dispozitie toate serviciile de care Asociatia dumneavoastra are nevoie. Asiguram o gama larga de servicii si solutii in urmatoarele domenii:

1. Administrare de imobil,

2. Administrare financiara

3. Administrare tehnica.

Echipa noastra este calificata in toate aceste arii. Ne bucuram de o cunoastere aprofundata a legislatiei si practicilor romanesti, beneficiind de expertiza si cunostintele necesare activitatii pe care o desfasuram

Aveti mai jos lista detaliata a serviciilor oferite. 

Preluare Asociatie – Include: licenta soft-ului dedicat, valabila pe toata perioada contractuala, introducerea in sistemele de lucru si bazele de date a informatiilor primite de la beneficiar(ex. Suprafete, cote indivize, nume proprietari, numar de persoane, solduri existente la data preluarii, index-uri ale instrumentelor de masurare a consumurilor, alte elemente de evidenta)

 

  1. Administrare financiar contabila-intocmire documente :

- Evidenta completa a documentelor financiare ale Asociatiei de Proprietari;

- Intocmirea listelor lunare de plata;

- Intocmirea tuturor registrelor obligatorii;

Intocmirea si Depunerea declaratiilor fiscale 112

Intocmire Stat de Salarii

Plata taxe si impozite (Numerar sau Ordin de plata Trezorerie)

Plati furnizori si utilitati (numai prin Online Banking)

Incasari la sediul Asociatiei

Depunerea situatiei de activ-pasiv semestrial la primaria de sector.

Elaborarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul fiscal urmator.

Achizitionarea de materiale consumabile pentru efectuarea curateniei.

Citirea instrumentelor de masurat consumurile individuale ( ex. apometre, gazmetre, repartitoare costuri etc.)

Reprezentarea asociatiei in raporturile cu autoritatile centrale si locale sau furnizorii de servicii si utilitati pentru: precizarea unor stari de fapt, instrumentarea de controale, obtinerea de autorizatii, incheierea de contracte si devize, etc)

Reprezentarea in instanta in actiunile ce au ca scop recuperarea sumelor datorate de catre proprietari la plata cotelor de intretinere si a fondurilor legal constituite ale asociatiei.

Contract de prestari servicii cu cenzor autorizat CECAR . ( daca asociatia nu are cenzorul propriu ).

 

 

 2. Administrarea tehnică-include:

1 inspectie saptamanala ; Pachet de mici reparatii (intrerupatoare, schimbat becuri); Constatat defectiuni la instalatiile de tip ascensor si interfon, comunicarea acestora societatilor de service.

Sigilarea, cu sigiliul firmei SC MIGAS BLUE SRL , a apometrelor sau a altor instrumente de masura si control, instalate in spatiile comune sau in spatiile individuale. Nu include materiale ( sirma si plumbul aferent ) .

 

 3 . Prestări de servicii diverse contra cost :

  • Infiintari Asociatii de Proprietari  (cost de constituire 0 lei numai daca se incheie contract de administare pe 36 luni)
  • Expertize Contabile si Audituri Financiare
  • Lucrări de instalatii electrice 
  • Lucrări de instalatii sanitare , incalzire si aer conditionat .
  • Lucrări de pardosire si placare a peretilor .
  • Lucrări de invelitori , sarpante si terase la constructii .

Intretinere parcaj subteran - include curatenie uzuala, mentinerea marcajelor, monitorizarea functionarii barierelor sau usilor automate de acces, reparatii de mica avergura in incinta parcajului. ( Nu include spalare)

 Servicii de Curatenie:

Curatenia spatiilor comune ale imobilului pe baza unui program de curatenie ce va fi agreat cu asociatia de proprietari (program pe zile si activitati specifice concrete) . Materialele de curatenie vor fi suportate de catre asociatie. Nu include desfundarea topoganelor de gunoi acolo unde exista. Include dezapezirea pe timp de iarna a aleeilor de acces in imobil, de acces la locul de colectare a deseurilor si de acces in subteran.

Desfundarea topoganelor de gunoi datorata plasarii, improprii, de deseuri pe tobogan.

Curatarea spatiilor comune, inclusiv lift, in urma transportului sau imprastierii de materiale de constructii si/ sau murdariei datorate modului de actiune al muncitorilor care realizeaza renovari in spatiile individuale, sau a altor tipuri de murdarie care se produc  din accidente in urma carora cei implicati nu asigura curatarea mizeriei astfel cauzate.

Curatenia spatiilor comune din garaje sau parcari subterane sau de suprafata. Se asigura maturarea, strangerea gunoaielor, indepartarea resturilor vegetale sau a vegetatiei nedorite.

Spalarea spatiilor comune din subsol sau parcari subterane sau de suprafata. Se asigura materiale specifice acestui tip de operatiuni.

Ingrijire spatii verzi, include curatatul gunoaielor, tunderea arbustilor si gardurilor verzi , sapatul terenului o data pe an ( primavara ) ,udatul florilor pe timp de vara sau secetos , refacerea gazonului deteriorat, sadire flori, vopsire lacuire mobilier. Nu include materiale consumabile sau materialul vegetal( seminte, rasaduri, etc)

Dezapezire spatii comune altele decat aleile de acces in imobil, locul de depozitare deseuri, sau acces in subteran ( include imprastierea de material antiderapant compus din nisip si sare sau clorura de calciu ) .

Evacuarea din spatiul ghenei de palier a deseurilor, altele decat recipienti din tabla, plastic, carton sau saci menajeri cu continut de gunoi menajer (Ex. elemente de mobilier, elemente de tamplarie dezafectata, usi, geamuri, placaje, materiale de constructie, moloz, echipamante electrocasnice mari, etc) Pentru cele din urma este necesara o programare in functie de zilele de colectare a deseurilor de catre societatea contactata.

 

 

Calculul listelor de intretinere se face intr-un mod profesionist cu ajutorul unei aplicatii specializate, licentiata, avand controlul in orice moment asupra datelor, oferindu-va informatii cu referire la oricare dintre apartamentele din cadrul Asociatiei de Proprietari din care faceti parte. 

Imediat dupa finalizarea listei de intretinere fiecare proprietar sau locatar poate primi un e-mail sau un SMS de tip instiintare de plata detaliata individual.Totodata se poate emite o factura a apartamentului care contine cod de bare si poate fi achitata la orice banca care permite acest lucru. 

Avantajele sunt de ambele parti: pentru locatari se elimina orarul incasarilor existand o foarte mare transparenta privind platile si incasarile. In ziua de astazi, informatia este una dintre valorile cele mai apreciate si dorim sa va oferim posibilitatea de a intra practic in cateva secunde, in posesia informatiilor legate de cotele de intretinere aferente fiecarui apartament din cadrul Asociatiei de Proprietari din cadrul careia dumneavoastra faceti parte. Totodata lista de intretinere, incasarile si platile efectuate se vor vizualiza in avizierul virtual. Toate platile catre furnizori de servicii se fac numai prin online banking. 

Modalitati de plata, ale cotelor de contributie lunara:  

  • La casieria asociatiei de proprietari in zilele si orele afisate;
  • Cu cardul direct din avizierul virtual (tranzactia se realizeaza prin www.euplatesc.ro);
  • Transfer bancar direct in contul firmei de administrare (ING Bank) sau al asociatiei de proprietari;
  • La terminalele SelfPay din Romania.
  • La punctele de plata cu sigla PayPoint din Romania.
  • In magazinele care ofera serviciile de plati facturi Un-Doi.
  • Serviciul Orange Money.

Tot ce trebuie sa faceti este sa ne furnizati adresa dvs de e-mail si numarul de telefon mobil.

 

Monitorizarea saptamanala a tuturor partilor comune ale imobilului, in urma caruia se intocmeste de fiecare data un raport  de monitorizare ce contine problemele constatate si propuneri de solutionare. Tinem la locuinta ta si de aceea impreuna cu tine stabilim un flux de monitorizare a cladirii sau locuintei.

In urma oricarei vizite presedintele asociatiei de proprietari va primi un e-mail sau o comunicare scrisa detaliata despre cele constatate si eventualele propuneri remedierea problemelor intampinate. 

Suntem alaturi de tine in cazul unei eventuale necesitati de efectuare a unor lucrari de reparatii sau remedierea unei avarii, supraveghind asupra bunului mers al lucrarilor pana la receptia acestora. 

Nu trebuie sa va ingrijoreze achizitionarea materialelor, acestea le vom pune noi la dispozitie si te asiguram ca oferta de pret este cea mai competitiva. 

Verificam orice factura, achizitie, modalitate de plata sau calitatea lucrarilor pentru a fi siguri ca nu exista pierderi, mentinand astfel un cost scazut. 

Pentru a obtine o oferta personalizata te rugam sa ne contactezi si cu siguranta vei primi cea mai buna oferta de pe piata, conform nevoilor  individuale.